Jeaa, tää on mun elämäni ensimmäinen blogi! En kyllä osaa käyttää tätä ollenkaan oikein, mulla menee aina hirveen kauan ennen kuin opin käyttämään jotain uutta juttua netissä.. Niin että jos joku tänne vahongossa eksyy, niin voisi kertoa hieman vinkkejä;D

   Noh, minä siis olen kohta 15-vuotias tyttö ja ajattelin kirjoittaa jonkinlaista päiväkirjaa tänne. Ja tietysti kirjoitan kaikesta muustakin mikä minua sattuu kiinnostamaan. Toivottavasti tämän edes joku löytäisi ja jaksaisi jopa lukea. :D

   En nyt sitten tiedä kuinka kauan tämä minun innostus kestää, mutta toivottavasti edes jonkin aikaa, koska just nyt tämä tuntuu kivalta!

  Kyllä vähän ärsytti, kun Joni (mun 13-vuotias veli) herätti minut jo kymmeneltä, kun lähtivät iskän kanssa Jyväskylään.. Enkä saanut enää nukuttua... nyt väsyttäää.. Noh, nyt saan sitten olla muutaman tunnin rauhassa yksinään, kun äiti on töissä ja toinen veli (Roni 4v) on mummolassa:D

   Voisin olla vähän aikaa vielä netissä ja sitten katsoa aamun serranon. Tämän viikon Skins on kanssa vielä katsomatta, mulla on sellanen tapa, että kun tallennan jotain ohjelmia, niin ne tulee katsottua vasta joskus viikon päästä. :D

  Jooh, nyt oon kyllä höpötelly jo kaikkee turhaa tähän.. :D Mutta hei, tänäänhän on perjantai? Jes, vihdoinkin Anne (yksi mun parhaista kavereista) tulee kotiin lapista! <3 Ensi viikolla se tulee meille pitkästä aikaa, viimeksi taisi käydä hiihtolomalla!

  Jos joku tämän jaksaa loppuun asti lukea, niin kommenttia, kiitos! ;D<3